Arbetet med att montera och justera antennen var inte en liten uppgift. Det krävdes noggrann planering, precision och en hel del tid och ansträngning för att få allt på plats. Micke har med stor skicklighet och engagemang sett till att allt gick smidigt och att installationen blev en framgång!
Bild SWR 2m/70cm:
SWR2   SWR70

Tack vare denna uppgradering kommer vi nu att kunna nå ut till fler stationer och förbättra vår kommunikationsförmåga i klubbens olika aktiviteter och vara med på våra klubbfrekvensen och klubbens repeatrar. Vi ser också fram emot att använda den nya antennen i kommande övningar och evenemang.

Vi vill rikta ett stort och hjärtligt tack till Micke för allt arbete som har lagts ner. Din insats är ovärderlig och uppskattas av oss alla i klubben. Tack för att du gör vår klubb starkare och bättre!

20240811 131906 20240811 131832

sm0lyc

Vi ser fram emot att höra er alla på banden med den nya antennen – vi ses (och hörs) i etern!

73 de SK0QO.