Det finns många olika saker att göra och du har säkert också ideer på vad du skulle vilja göra inom, och för, SödRa.

All hjälp mottas tacksamt men för att använda resurserna på bästa sätt ber vi dig som känner att du har tid och lust att hjälpa till med föreningsarbetet att fylla i formuläret nedan och beskriva vilken typ av arbete du kan, och vill, hjälpa till med, inom vilket eller vilka områden du känner att du helst vill jobba. Har du konkreta förslag på saker du vill hjälpa till att genomföra så skriv det också!

Vi tar sen kontakt med dig för att se hur vi på bästa sätt kan komma vidare i arbetet.

Det kan handla om olika förbättringar du vill göra, aktiviteter som du vill hjälpa till att ordna, studiebesök, korta kurser, onsdagsaktiviteter, arbete med, eller omkring, klubbstugan, förbättra tekniken, t.ex när det gäller antenner, shacken eller att tillsammans med andra skapa intressegrupper kring olika ämnen, t.ex contesting, bygge av olika saker, antennbygge osv.

Var inte blyg, du behöver inte dra hela lasset själv utan nu gäller det att inventera vilka resurser vi har inom olika områden och vad vi kan göra tillsammans!

Du förbinder dig inte till något utan det här är en intresseanmälan och inventering av kompetenser och resurser som vi har inom föreningen och personer som är villiga att dela med sig av sin tid eller kunskap. Vi kommer att ta kontakt med dig och se hur vi kan gå vidare tillsammans med dig.

Tack på förhand!

Styrelsen

När du skickar in uppgifterna kommer vi att behandla de kontaktuppgifter du angivit för att ta kontakt med dig och och komma överens om när vi ska träffas och hur vi kan komma igång med arbetet. När vi inte längre behöver uppgifterna så kommer dom att raderas.

{chronoforms6}frivilliga2{/chronoforms6}