Det inte alla tänker på är allt förberedelsejobb som pågår större delen av året. Lokaler och bord bokas redan i februari, datum för evenemanget skall planeras in, den som kollar kalendern för höstmånaderna inser hur många evenemang som ska klaffa och inte krocka.

Några klubbmedlemmar har hållt på att prova, laga, märka allt material som ska säljas vid klubbens bord. Vi har sponsrats med en hel del fina grejor som såldes mycket av.

En mycket viktig sak är YL-baren. Där har jobbats febrilt med förberedelser, det är Torbjörn o Gun SMØYDQ samt Ingemar SMØDSF som stått för förberedande jobb. Marie (YDE XYL) samt Yvonne SAØYLY var också med på lördagen i serveringen. Jag tror att alla som fikade kan intyga att det var väldigt fina räkmackor mm till humana priser.

Ett stort TACK till alla besökare, säljare och funktionärer, samt till skolan för en generös och välvillig inställning. Utan någon av er kunde vi inte genomfört prylmarknaden.

Kul att så många från klubben anmäler sig till att hjälpa till.

Vi syns om ett år igen! /Lasse FDO

Bilder, foto: Christian SMØCRT

01

Klubbens bord fullproppat

02

Efter insläpp blev det trångt

03

04

05

Antennerna.se med Björn SM7SJR

07

VKC-Hamshop. Peter och Marie trogna säljare

08

Remoterig /Mikael SM20 med fjärrstyrning. Tilman SMØJZT fanns också bredvid och demade kluriga apparater

09

Pileup AB samt FB-Radio

10

En oldtimer checkar in, SM5KI

11

Vid Limmareds bord, Råbert SAØSAM och Anton SAØCPU i handlartagen

12

SSA-Hamshop med Dag, SM5KDG

13

YL-baren mycket uppskattad, ypperlig servering

14

Olle, SAØSOA handlar hos VKC

15

SKØQO:s bord var minst sagt välfyllda

16

CG, SM5CTM vår ordförande annonserar lottdragningen

17

Alla samlas inför lottdragningen. I år extra fina priser skänkta av våra amatörradiofirmor

18

Stort Tack till våra sponsorer!
Vi syns om ett år igen.