Syftet är att visa världen att ungdomar också kan köra radio. Var med och kör tillsammans med alla andra ungdomar i Sverige under december månad!

Ungdomsgruppen anordnar tre helger i december då alla ungdomar i hela Sverige är inbjudna till att delta.

SM0 7–9 december

Häng med till SK0QO och aktivera signalen SH9YOTA! Oliver SA5ODJ och Jocke SA0BSJ anländer till klubbstugan fredag kväll och öppnar dörrarna för alla unga deltagare som vill komma förbi under hela helgen och aktivera signalen, snacka radio, käka en pizza och fixa något roligt! Har du långväga att åka eller bara inte kan slita dig från radion så fixar vi sängplats i klubbstugan.

Mat ser vi till att det finns på plats. Reser du kommunalt och kräver upphämtning bör vi kunna ordna det.

Intresse anmäler du till Oliver SA5ODJ på 0736 – 72 22 14  så tidigt som du kan, vi ser fram emot att träffa dig!

Välkommen!